anayim-ben-ana Helbest49 5.5 aylık canım doktoru ortalamanın altında dedi mama da veriyorum meme de ama almıyor niyeyse. Seninki kaç aylık
anayim-ben-ana Durukusunannesii amin amin. Biz ister miydik böyle olsun. Çok şükür mamalar var ki yavrumuzu bir şekilde doyurmaya çalışıyoruz 😊 ama dediğiniz gibi almıyor ortalamanın altında benimkisi. Kaç aylık bebisiniz🌼
anayim-ben-ana Helbest49 Maşallah.. inşallah bizim yavrularımızda sağlıklı bir şekilde kilo alırlar canım benim. Sağlıklı olsunlar gelişimi güzel olsun yeter bana çok şükür 🥰 Allah kimseye başka dert vermesin evladıyla sınamasın
Helbest49 anayim-ben-ana Bir de canim kiloyu kafana cok takma saglikli olsun alir ben artik oyle dusunuyorum Allah buyuk.
anayim-ben-ana Helbest49 kesinlikle takınca psikolojik olarak rahatsız hissediyorum kendimi. İnşallah sağlıklı olsun gerisi hallolur 💕