Kızlar kendimi bildiğimden beri ilk göğüslerim büyümeye başladığında bile büyüktü göğüslerim. Evlenmeden önce 90 beden takıyordum. Büyük olduğu için haliyle aşağıya doğru sarkıktı ama çok değil. Çok sorun etmiyordum. Bebeğim olduktan sonra emzirme döneminde iyice büyüdüler ve sarktılar. Şu an kızım 15 aylık hala emziriyorum ve kafama takmaya başladım artık. İyice sarktılar büyüdüler. Minimizer küçültücü sütyen takabiliyırum sadece. Asla sütyensiz duramıyorum evde bile aşırı kötü duruyor. Çok sarktılar. Ameliyat olamam. Emzirme dönemi bittikten sonra daha mı kötü oluyor yoksa toparlanıyor mu biraz ?
ve iyi gelen tecrübe ettiğiniz egzersiz falan var mı küçültmek için dikleştirmek için ?
gerçekten çok kafama takılmaya başladı artık bu durum