Tosbikgiller19 Zeynep2727 normalde 15 tl falan tutar ama dolap uygulaman varsa orda kargo standart 9 tl.. ordan bakabilirsin. zeynepca34
Tosbikgiller19 Zeynep2727 İndirseniz cok kolay üye olmak, ve size normal yoldan almaktan daha kolay gelcek inanın.Bugun siparis versenz pazartesi elinzde olur.Kargo daha uygun 9 tl. Normalde 15 falan. Nerde oturuyosunz
Zeynep2727 Tosbikgiller19 canım biliyorum o uygulamayı ama e posta istiyor ben e postamı hatirlamiyorum onun için kaldı öyle
Tosbikgiller19 Zeynep2727 Anladm .. aklıma baska care gelmiyor. En kolay bu. Tekrar baska epostayla vs deneyin istersenz