bburcu çaylar yada tabletler hicbir zaman tek başına ise yaramaz. Cayin kullanım şeklinde zaten 3 ana 3 ara öğün yaziyor . Siz zaten bu şekilde sağlıklı ve düzenli beslendiginiz zaman sutunuzdr problem yaşamıyorsunuz. Ben cayini aldım pek bir işe yaradığı söylenemez. Ama bu benim fikrim ben bu şekilde düşünüyorum. Kendi doktorum solgar in maya hapını vermişti bitene kadar onu kullandım. Siz sağlıklı ve düzenli beslenin bol bol su tüketin dinlenin psikolojik olarak rahat olmanız lazım. Sutunuzun yettiğini ve bebeginizi beslediğiniz konusunda sürekli beyninize sinyal gönderin. Tabiki her anne illaki cay tüketiyor. Ben içinde rezene anason olan çayları 7 ay oldu hala tüketiyorum. Bu şekilde inanin 1 yaşına kadar bebeginizi emzirirsiniz. Kendinizi hicbir zaman yetersiz hissetmeyin.