Kızlar sabah oğlum yataktan düştü yüksekliği ne kadar bilmiyorum ama çok yüksek değil yanımda oynuyor du uyaniktim bi anlık dalgınlığı ma gelmiş uyumuş kalmışım sonra da düştü hemen koştum aldım fazla ağlamadı sakinleştirdim 2 saattir uyutmuyorum gözlerinde kayma olmadı kusmadı normal davranıyor hastaneye gitsem mi gitmesem mi korkuyorum da açıkçası oğlum 7 aylık bu arada yardımcı olursanız sevinirim