Merhabalar bebeğim 1 aylık emzirirken süt hızlı bir şekilde gelmediğinde kavga ediyor memeyle sinirlenip kafasını geri çekip geri aranmaya başlıyor ve ağlıyor meme reddi yaşamamak için diğer memeye geçiriyorum anca iki memeyi alınca rahat ediyor doğru değil biliyorum ama ne yapmam gerekir ikimizde strese girmeden bir memeyi tamamen emmesi için ?