stella FigenG bende ilk şişede işe yaradı ama ikinci şişede pek yaramadı. Dilruba hanımın çayı bence de daha iyi momstok
151120 Ben kullandım canım faydasını gördüm ilk bir ay çoğalsın diye içmiştim şimdi Dilruba hanımın çayını kullanıyorum şuan o daha çok işe yaradı bende canım
FigenG homosapiens nasıl kullanıyorsun damla ayarı çok kötü uzun aktığında 3 damla olarak sayıyorum günde 4 kez kullanıyorum 1 su bardağına 4. Günüm ama hala bi fark göremedim
bsrasenocak stella nasıl kullanıyorsunuz onu gün içinde yemenize içmenize diklat ediyormusunuz 3 ana 3 ara öğün yemelisin diyorlar ama bnm cocuğu. Durmuyor tuvalete zor gidiyorum
stella bsrasenocak günde 3 kere içiyorum. Öğün falan saymıyorum valla aç oldukça fırsat bulursam yiyorum
homosapiens FigenG cok hizli akiyor evet ben de sayamiyorum goz karari suya damlatip iciyorum sabah aksam iciyorum sadece