Asyamerya arkadaşlar kızım 10 ay 17 günlük kulağındaağrı vardı antibiyotik başlandı şimdide göğüs hırıltısı olmaya başladı uykusunda tam yutkunamıyor sanırım balgam tarzı birşey var akşam doktora tekrar götüreceğim ama o zamana kadar ne rahatlatır kızımı
Betuloz Ocakannesii eczaneye söyleyin serum fizyolojik diye verirler şırıngayla burnuna veriyorsun suyu öbür taraftan akıyor youtube de var nasıl yapıldığı