Tubameric Sevgili anneler bebeğim su an 3 aylık ama iş yerinden izin alamayacağım için 8 9 aylıkken sünnet yaptırmayı düşünüyorum anca o zaman izin hakkım olur.bi sorun olur mu iyileşmesinde.birde sünnet yaparken nasıl bir yol izlenir o aylarda bilgilendirebilir misiniz yaptıran anneler
Mom0982 Tubameric 8 9 aylıkken hareketli oldukları için zor olur imkanınız varsa şimdi tam zamanı yaptırmak için
Mom0982 Tubameric gayet kolay oluyor hiç korkulan olmuyor.ilk gün biraz stresli geçti bizim ilk çişini yaparken çok ağladı sonra zaten doktor jel veriyor altını açınca sürüyorsun.agrı kesici şurup veriyorsun ilk gün.birde iyileşene kadar karton bardak koyup öle bezi bağlıyorsun
yms Tubameric o aylarda dıkılmek ıstıcek cok hareketlı olcak konusamıck anlamıcakta dedıgınızı cok zor olur suan bıle yaptrsanz daha ıyı. arkadasım yaptrdı 3 aylık ıkı gunde ıyılestı. haftasonuna cıkarkn yaptırırsanz daha ıyı doktorla gorusun
Eymenebrar Tubameric kesinlikle şimdi yaptırın ben 45 günlükken yaptırdım çok çabuk iyileşti kuzenim 10 aylık felan dı daha geç iyileşti sürekli bacaklarını hareket ettirdi iyileşmedi
iki_prens_annesi_ Tubameric tam 8 aylikken oldu 1 gun biraz nazliydi ertesi gun yurutece binip kosturdu heryere 1 hafta icinde yarasi iyilesti hic bi sorun yasamadik sukurler olsun
Eesay Tubameric imkanınız varsa şuan yaptırın. Biz 3 aylıkken yaptırdık çok rahat ettik daha tam dönemiyordu bile, anlamadan bitti. Şuan 9 aylık oğlum sünnetli olsa çok zor olurdu heralde yerinde asla durmuyor sürekli ayakta, dönüyor, düşüyor🤦🏻♀️
Tubameric Sanırım bebekten bebeğe değişiyor anneler.benim korkum hareketli olucak yapmaktan sıkılır mi bu yüzden ağlarmi.birde sünnet yapılırken genel anestezi almasi o aylarda
MehZey Tubameric 1 ay 10 günlükken yaptım çişini yaparken aglasi dışında hiç huzursuz olmadı bence bir gün bile tatil gününüz varsa ertelemeyin