Kızlar bebişimde 4-5 günlükken başladı kızarıklık. Geçirsin diye sudocream sürdüm lanet olası şey pütür pütür kabarttı. Sonra devamlı kaka yaptığından silerken tahriş oldu. Bu arada pamuk ve su kullanıyorum. Pütürlerin üstü açıldı kan kırmızı oldu. 1 no bez gelmiyordu ondandır dedik 2 ye geçtik. Ben fito sürmeye başladım. Doktor hamazing yazdı. Hamazing ve fitoyu karıştırıp sür dedi. Aralarda devamlı bepanthol sürüyordum derken 20 gündür hiçbir şekilde geçmedi.
burdaki pişik postlarını okudum. Allah o arko tüp krem yazanlardan, göğüs kremi yazanlardan razı olsun çok teşekkür ederim. Dün öğlen aldım. Bu sabah bebeğimin poposu bembeyaz olmuştu arko ve lanolini karıştırıp sürdüm.Ha birde 2 no bez oluyor ama yine pişik postlarında biri yazmıştı iç bariyeri yırtın hava alsın diye. Aynen iç bariyeride yırttım bu şekilde 20 gündür gecmeyen pişik 1 gunde geçti 🥰