Evet ben de yapamam saniyordum. 15 aylik kizim saat basi uyanir memede yatardi. Baska turlu asla uyumaz yanina benden baskasini sokmazdi. 15 aydir uc saat kesintisiz uyudugumu bilmem. Artik cok bitkindim. Uyku danismanlarini arastirdim. Gereksiz pahali buldum. Egitimler hakkinda yazilar okudum. Sonunda son gucumle egitimi kendim vermeye karar verdim. Birinci gun hic meme vermedim. Cok agladi. Saat basi uyandi. Her seferinde kucagima alip pispisladim. Uykuya yenik dustu. Uyudu. İkinci, ucuncu, dorduncu gun de ayni sekildr uyuttum. Asla ayagimda sallamadim. Gece emzirmesini birden kestim. Aglamalari gittikca azaldi. Bir hafta sonunda artik daha uzun uyudugunu fark ettim. Bugun tam 14 gun oldu. Ve kizim dun gece hic uyanmadi. Evimiz cok sicak oluyor. Gecen gunlerde bir kez uyaniyordu. Su veriyordum. Kucagima almadan kendisi donup uyumaya devam ediyordu. Oglen uykularina gecerken de yatagina koyuyorum. Pis pis diye sesleniyorum donup uyuyor. Sukurler olsun. Gunduz emzirmeye devam ediyorum. Aksam 7’de yemegini yiyor. 9’da yogurt yedirip 9.30’da yataga geciyoruz. Son emzirmeyi aksam yemeginden sonra yapiyorum. Belki faydasi olur diye sizinle paylasmak istedim. Siz de basarabilirsiniz. Kararli olmak cok onemli. Ben kimseden destek almadan basardim. Aglamasina kiyamadigim anlar tabiki oldu ama konusarak, ninni soyleyerek, operek sakinlestirdim. Hazir olmaniz cok onemli. Sorulariniz olursa seve seve yanitlarim🌸