Kızım 13 aylık önceden az da olsa ek gıda yiyordu şimdi kesinlikle ağzına sürmüyo eline veriyorum yemiyo önüne bırakıyorum dağıtsın belki bi parça yer diye yinede yemiyo sadece emmek istiyo sürekli meme için ağlıyo çıldırıcam bu durumu yaşayıpta çözüm bulan var mı 😕