Sedaaay Kızlar emziriyorum ve antibiyotik kullanmam gerek kulağımdan yaşadığım bir sağlık sorunu nedeniyle augmentin emzirirken kullanılabilir dedi doktor ama söylentiler çok kullanan var mı sıkıntı yaşayan vs bilgisi olan ?
Alyanur Sedaaay bende kullandim hemde 2 defa dişim apse yapmis ti bir onda birde yeni boğazlarım şişti oyuzden kulllandim benim.doktorumda icebilirsin dedi
Thesra Sedaaay Bende ust solunum yolu enfeksiyonu olmustum emzirirken guvenle kullanabilirsin yazicagim antibiyotigi demisti o yuzden size de verildiyse herhabgi bir sorun yasamazsiniz💐
MayneymisAltintop Doğumdan sonra doktorum vermişti emzirirken bşr hafta kullanmıştım sıkıntı olmas demişti