Merhaba, bebeğim 37 günlük ve sütüm az malesef mama takviyesi veriyorum. Hatta mamaya anne sütü takviyesi yapıyorum desem daha doğru olur. Göğüs uçlarım yara oldu kabuk bağladı süt az akıyor. Zaten az olan sütüm şimdi hiç doyurmuyor. 2-3 saatte bir 60 cc mama veriyorum sizce normal midir? Nadiren doymadığını düşünürsem 75 de oluyor. Çişli bezi de var günde 6-7 tane. Sizler ne kadar mama veriyorsunuz?