Adeviyee geçen sene Keçiörendeki medisis hastanesindeydi sanırım umarım isim karıştırmıyorumdur.. bende bir kere götürmüştüm kendi doktoruma randevu bulamayınca ilgili ve sevecen yaklaşmıştı. Tek olumsuz yönü sigara kokmasıydı bebeğimi kucağına aldığı için beni rahatsız etmişti koku. Sizde bi gidip değerlendirin duruma göre.