Merhaba arkadaşlar 😊 Philips lumea ipl almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım. Güzellik merkezine gitmek mi daha iyi yoksa evde kendimiz yapmak mı? Alacağım ama biraz pahalı cihaz ve atımı 250.000 bana uzun süre gider mi bilmiyorum. Kullananlar var mı memnunmusunuz? Yardımcı olursanız sevinirim ♥️