Merhaba dün gece yarısı emzirirkn garkettin yanakları sıcacık 37,5 çıktı eşimle banyo yaptırdık calpol verdim. bekledik biraz 36,7 çıkınca yatırdık eşim ille uyku tulumu giysin dedi bi kat kıyafet artı uyku tulumu sabah oldu keyfi iyi fakat ateş 38,2 bi kat kıyafet var sadece. Tekrar banyo yaptırcam. Başka napabilirim doktora gitsemmi? Nemli bez sürünce kıyamet kopuyor bırakmıyor. Diş jelide sürdüm belki dişi çıkıyor falan önerileriniz var mı güzel anneler 🙏🙏