Muhteriz
9 ay rüyalarında defalarca bebek emzirdiğini görmüş bir anneyim. Hiçbir duygu bana emzirmek kadar heyecan vermedi hamileliğim boyunca. Allah’ıma binlerce kez şükrediyorum bebeğim ilk ağzına aldığından beri sütüm geliyor. Belki onlarca olay geçti başımdan, 15 günlük bebeğim ve kocamla boşanma durumuna geldik, gurbette tek kaldım, gözümün yaşı sütümü geçti bazı günler. Pes etmedim. Göğüs yaralarım iltihaplandı, mastit oldum ağlaya ağlaya emzirmeye çalıştım. Pes etmedim. Bugün 3 aylık oldu. Kucağıma aldığımda çığlıklar atıyor emmemek için. 2 aydır uykusunda zar zor emziriyordum artık öyle de almıyor. Boğazım düğüm düğüm. O kadar çok isterdim ki çocuğumu huzurla uzun uzun emzirmeyi. Emerken gözlerinin içine baktım hep ellerini tuttum başını okşadım. Bugün biberonla verdim sütümü. Açlığa nasıl dayanıyor bilmiyorum. 5 saat hiç emmediği oluyor. Sütüm iyice azaldı. Çaresizim. Sadece benim durumumda olan anneler benim gibi tek olduklarını düşünmesinler diye yazdım. Yalnız değiliz biliyorum ❣️