xrtalafx Prensesannesii34_ 1 numaraları mobiılyadan kullanıyorum biraz farklı 5 yıl oldu hiç bir düğmesi atmadi
Mimarhanim Prensesannesii34_ ben henüz hiç o modellerde düğme attığını görmedim. Ama bence yine de 2. Hem günlük kullanıma daha uygun ve rahat duruyor hemde benim zevkime daha çok hitap ediyor ☺️
[silindi] Prensesannesii34_ bence kesinlikle 2 numara ilk fotoğraftaki modelden aldım chester modelinden yani 1 sene kullandık kullanmadık düğmeleri attı dediğiniz gibi birde özel yaptırdık Takımlar 3+2 yken 4+4 yaptırdık 8 milyar verdik değmedi o paraya bence 2 daha hoş naif
Mom088 Prensesannesii34_ ilkine yakın bi model kullanıyorum . Temizliği zor olmuyor birazda kumaşla alakalı .
xrtalafx Prensesannesii34_ ben günlük akşamları rutin üstünden hafif nemli bezle siliyorum bebegim var küçük çünkü toz almak gibi düşünün ama hiç bir sorun yaşamadım
Splash-Splash-Love Prensesannesii34_ 1. Ye benzeyen model kullanıyorum gerçekten temizliği Zor ve 1 düğmesi attı eve gelen misafir çocuğu söktü. Çok hoş bir model ama kirlendikçe temizlerim derseniz alın ama 2. De çok şık
Duruss1 Prensesannesii34_ canım biz mobilyacıyız benim tavsiyem 2 numaradır. Karşılaştırıcak olursak 1 numara evet şık güzel ama her yerde düğme var ve İnan o düğmelerin içi bile tozlanıyor çok zorlanırsın