Arkadaşlar günaydın, kızım 11 aylık çok hareketli aktif bir bebek . Mama sandalyesinde hiç bir şekilde düzgün oturmuyor yemek yerken de sabit durmuyor. Bir sağa bi sola öne arkaya sürekli sanki iğne batırıyorlarmış gibi hareket ediyor . Böyle olan var mı ? sakinleşmesi için konuşmaya eline ıvır zıvır bişeyler vermeyi deniyorum o an bi kanıyor sonra yine devam . Yaşına girecek sakinleşir dedim aksine daha da abarttı. Bunaldım nasıl yaklaşmam lazım bilemiyorum