Zeynep3000 zeynep hanım bir diyetisyen olarak durumunuzu anlatayım ekmek ve şeker demişsiniz bunlar karbonhidrat kaynakları ve vucudunuz bu besin öğelerinede ihtiyacı var. Vucut cho depoları boşaldığı için tatlı isteğiniz oluyor. Tamamen kısmaktansa beslenmenizde muhakkak cho olmalı. İlerleyen dönemde diyet döneminde halsizlik yorgunluk gibi durumlarla karşılaşırsınız. Lütfen bu mecralarda yazmak yerine diyetisyen desteği alın. İlla özel olmak zorunda değil. Biz bu işin okulunu okuduk. Bu konuda herkesten daha çok gerçek bilgi sahibiyiz. Lütfen bilinçli sağlıklı beslenmeye çalışın sonuçta sağlık bu 🤷🏻♀️