Ben meri den aynı bu model yarasa kol almıştım. Mankende harika duruyor ama ben asla beğenmedim çok pişmanım aldığıma. Kuşaksız kullanıyorym kollarından modelinden ötürü aşırı geniş duruyorum. Olduğumdan kilolu gösteriyor. Kuşak bağlıyorum yukarı çekmek gerekiyor bağlarken, boydan gidiyor boyum 170. Kısalıyor hiç sevemedim. Kilolu da değilim 57/60 arası gidip gelirim