Benim bebeğim 4 aylık hala çıkıyor bunlardan. Tehlikeli bişey değil. Doktor isilik demişti. Geçiyor ara ara tekrar çıkıyor. Sık sık banyo yaptırın. Çok sıkı giydirmeyin. Ter bezleri tıkanık olunca çıkıyormuş. Bide krem vermişti doktor. Çıkınca sürüyorum geçiyor hemen. 😊