baderya
iki buçuk aylıktan beridir kullanıyoruz. Diş döneminde salya oldu ama aşırı aşırı olmadı, çok huysuzluk da etmedi kızım. Ateş de yapmadı çok şükür. Uykuları nispeten düzenli ama kolyeden mi yoksa bünyeden mi bilmiyorum. Ancak çıkarmaya hiç niyetim yok. İlk başlarda bileğine takıyordum. Sonra boynuna geçirdim, 10.5 aylık ve hala devam☺️