Elifkzlcn bilmediğim şeyleri öğrenmiştim emzirme ile ilgili. Sonrasında kilo takibi yaptık. Yani her hafta kilo tartıp inceliyoruz bana da kullanmam gereken ilaçlar vitaminler onları önermişti. Benim için faydalı oldu fakat hayat telaşıyla hala sütümle ilgili verimliliğim %80 lerde. Henüz tam kapasite olamadım. Bu benle alakalı tabi. Kafama yakılanları soruyorum rahatlatıyor ☺️