Minaa Kızlar Yenidoğan bebekte ne zaman gaz sancısı başlar ne zaman kolik olur doğar doğmaz başlar mı
Alyabebek_2419 Minaa 13 günlük olduk 4 gündür gaz ve kabızlık sorunu yaşıyoruz😞 mamasına saf zeytinyağ katıyorum masajlar felan yapıp rahatlatmaya çalışıyorum inşallah atlatırız bizde
Eveb19 Alyabebek_2419 bizimde 15.günden sonra başladı 2 gündür oglumu soyup karnina zeytinyağı ile masaj yapiyorum ardından bacaklarını karnına doğru kıvırıyorum güzel çıkarıyor bi deneyin isterseniz sizde
Bittersweet Minaa evet o zamanlar ben de gazli degil coocuum doye seviniyordum ama belki sizde olmaz kotu dusuneyin hemen