Prensesannesi411 Kızlar doğum yapalı 3 buçuk ay oldu 4 5 gündür kasık ağrım var karnım sis belimde ağrıyor adet sancısı gibi ama daha yeni bitti adetim böyle bişey yaşayan varmi
_elmaliturtam Ya bende 40imdan bikac gun sonra 5gun adet oldum bir daha olamadım. Ama bir iki haftadır dediğiniz gibi adet olurken yaşadığım ağrılar var ama adet olamıyorum bı turlu anlamadım bende 3ay18gunluguz bizde
_elmaliturtam Prensesannesi411 Allah Allah benim bel ağrım doğumdan beri devam ediyoda karın şişliğini bilemedim