Aselpoyrazali kızım 3 aylık.ilk kontrolünde üfürüm var dedi doktor ekokardiyoloji çekilmesi lazım dı neyse götürdük kalbinde küçük bir delik varmış birde akciğerden kalbine giden damarda darlık var dedi doktor şuan gözetim altında olsun dedi geçen hafta gittik biraz daha daralmış şuan 39 ken 40 yükselmiş 80-90 olursa balonla açarı desşöğrendiğimden beri içim içimi yiyiyor moralim çok bozuk aynınsorunu yaşan var mı nasıl bi süreç geçiriyorsunuz 😔😔
Regen Aselpoyrazali bizimde doğduğunda kalpte üfürüm vardı sonra geçti şuan tekrar var 3 buçuk aylığız. Çocuk kardiyoloğuna götüreceğiz korkuyorum ben de inşallah kötü bir şey çıkmaz.
babyfaceee Aselpoyrazali bizde yarın gidicez doktor üfürüm var çok az dedi bisey yok dedi ama bi prof bulduk gostercez benimde icim içimi yiyo çok canım aciyo 😭😞
babyfaceee Her çocukta hemen hemen olurmuş üfürüm kalp delikligide olabiliyomus 1 yasa kadar kapaniyomus ama dile kolay allah korusun inşallah bisey olmaz çıkmaz yavrularimizdan
Aselpoyrazali babyfaceee ya kalp deligini sorun etmiyorum da damar darlığı beni üzüyor inşallah atlatır yavrularımız