Merhaba hanımlar.Bebegimin tamamı ile huyu değişti bir haftadır.Surekli ağlamaya başladı karnı aç emmek yerine hemen uyumak istiyor kendi kendine uyuyan bebek bacağımda uyumaya başladı 10 dk sonra uyanıyor bı çığlıkla aç uyudu çünkü emiyor geri uyuyor 10 dk sonra bı çığlıkla uyanıyor ne istediğini bilmiyor gezdirsem oynasam yok sürekli mız mız gece 11 dedikmi derin uykuya geçerdik şimdi odanın ışığını kapatalım çığlığı basıyor. uykuya daldığında gece derin olmuyor eskisi gibi eskiden iki üç ses çıkartırdi açıktığını belli etmek için şimdi gene çığlıkla 4. Ay atağımı bu napıcam nasıl geçicek artık yorgunluktan ölüyorum resmen ne yapacağımı şaşırıyorum bazen birde sol göğsümde meme reddi yaşamıştık düzelmişti tekrar başladı varmı bizim gibi olanlar önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim