Busram55benzer sorunu ben de yasadim. Bebegim suan 6 aylik son bir bucuk ay hic kilo almamis ustelik karni doyuyor bez sayisindan biliyorum. Doktor böyle giderse mamaya baslariz deyince zoruma gitti süt varken niye mama vereyimki çocuğa hem kilosu da gayet normaldi. Sütüm kilo yapmamis olabilir ama faydasinin olmamasi imkansiz. Her damlanin şifa olduguna inaniyorum. Ben beslenme duzenimi biraz bozmustum. Protein agirlikli beslenmeye basladim ceviz çiğ badem yulaf gunde iki yumurta vs. Bence faydasi oldu kilo almaya basladi almasada mamaya baslamayacaktim onemli olan bebegimin saglikli olmasi ve sürümün olmasiydi. Uzulmeyin sizde bol bol emzirin.