Fatmabkdmr Korona sonrasında çıban çıktı omuz küreğimde çok ağrıyor uyutmuyor. Deli gibi uykum var ama yatıp da uyuyamıyorum ne yapabilirim ona 😞😞
Eslemmomy Fatmabkdmr ya bir şey vardı çıban için doğal ama unuttum valla tüh dur bulursam yazayım sana
Nlyckmk Fatmabkdmr bir yöntem de şu çibanın olduğu yere bir soğanı ortadan ikiye bölüp iç kısmını çibanın üstüne gelecek şekilde bağla sabaha çibanın iltihabının aktıgını görceksin
Fatmabkdmr Patatesyanakannesii teşekkür ederim kullanıyorum ama yok canım çok yanıyor. Başka ne yapabilirim acaba 😞
Sermec27 irva merhaba beni de dirseğimde sanırım çıban cıkmış yanıyor ağrıyor batıyor kara merhem emzirirken kullanılıyor mu
irva Sermec27 Bir çok reçetede hep öyle yazıyor zaten.🤦♀️ Ama kullanabildiğimiz ilaçlar olabiliyor mecbur.