Merve1134 Serdilef bitcoin için değilde altın için düşünüyorum bitcoinde dolandırıcılık felan güvensiz diye
demioz altcoin alıyorum ben binance kullanıyorum. halihazırda holo, swrv ve ong coinlerim var kısa vadeciyim kârımı alıp çıkıyorum normalde ama swrvden uçuş bekliyorlar tutuyorum onu
Elif2409 Serdilef bir şey sorablir miyim paribu sitesine kayıt olmak istedim ama TC soruyor bı sıkıntı olur mu acaba
demioz Serdilef abimden öğrendim iki ay oluyor örneğin dün 58den holo aldım üç saat sonra 80 olunca sattım iyi takip etmek gerekiyor
Betulyesiltas Timurcan bizde ayni durumdayiz 😁 banada alms yuklemis telefona bak arada dedi bakiyorum ama anlamiyorim
demioz akidesekerii alım satım yaptığım binance uygulamasından satın aldığım coinleri favorilere ekliyorum ve piyasa kısmından anlık takip ediyorum. yükselip düşeceğini kimse bilemez
Cinaralininannesi Serdilef alt coinlerde iş var, ufak miktarlarda deneyebilirsiniz, bende uzun vadeciyim
sedaomur26 Benim eşim yapıyor şuan yatırdığımız para nerdeyse iki katına çıktı bir buçuk aydır yapıyor eşim arkadaşıyla beraber 110 bin yatirmistik eşimin arkadaşı bunun üzerine eğitim aldı onla beraber yapıyorlar genelde holo chz yapıyor
Eslemsmom Serdilef al sat tehlikeli diye düşünüyorum ben biraz garanticiyim sanırım. Normalde biriktirip altın yapıyordum ama geçen ay küçük bi mebla koyup sanal para aldım. Şu an 2 katı oldu eşim de aynı sanal paraya 3 ay kadar önce çok küçük bi mebla yatırmıştı şu an 8-10 katı oldu. Ben en azından 1-2 sene o parayı orda unutmayı düşünüyorum.
sedaomur26 Eslemsmom evet 1 sene unutulsa o para orda köşeyi döner herkes biz şuan al sat yapıyoruz ama uzun vade için bizde düşünüyoruz
Serdilef Eslemsmom ya bilemiyorum ki bizde yeni girdik bu işe henüz tam anlamıyla da çözmüş değiliz zaten yavaştan küçük meblayla ilerliyoruz bakalım nasl olcak 🤭