Asd12345 Kızım 10 aylık ve burun akıntısı ve tıkanıklığı var 2 gündür ve ateşlendi 38 di ateşi şimdi 37.7 ne yapmalıyım elim ayağıma dolaştı biraz netten bir şeyler baktım ama ilk defa hasta oldu şimdi uyuyor ne yapmalıyım
Yesillimon Asd12345 Eline bebeğini al,ayağına da ayakkabini giy bebegini doktora götür cnm gecmis olsun gribal enfeksiyon olabilir.
Patatesyanakannesii Asd12345 gecmis olsun benim bebegim de 21 aylik biseyi yoktu gece kalkti burnu tikali huysuz suan serum fizyolojik yaptım ayaklarınin altina toplu igne ucu kadar bebek viksi sürdüm ilac verdim salliyorum bakalim uyursa
Aycan5454 Asd12345 amin inşallah 🙏 ılık suyla duş da aldırabilirsin oda iyi gelir düşürür ateşini ama calpol ağrı kesici ateş düşürücü iyi gelecektir
Wolverine Yesillimon bak burayi dinle. Çok yükselmesini beklemeden doktora gidin. Ben de oglumu götürdüm bugün yüksek ateşten hala ateşi düşmedi kulağında enfeksiyon çıktı. Doktor kontrolünde ilaç kullanmak daha doğru. @Asd12345
Asd12345 Yesillimon Eslemmomy Patatesyanakannesii Wolverine Aycan5454 Çok sağolun gece gece vaktinizi ayırıp bilgilendirdiğiniz için doktora götürüp getirdim ilaç verdi şimdi mışıl mışıl uyuyor çok şükür ateşide düştü burnuda açıldı ❤🤗
Eslemmomy Asd12345 6.hastalik olabilir bir doktora götür 2 3 gün inatçı ateşimiz vardı boğaz enfeksiyonu vardi cumartesi kötü olunca serum aldı akşamına ateş bitti ertesi gün döküntü oldu haftasonuydi pzt doktorumuzla konuştum 6.hastalik dedi ateş ishal pişik halsizlik iştahsızlık oluyor
Eslemmomy Asd12345 çok geçmiş olsun insaAllah 6.hastalik değildir vücudunu yüzünü kontrol et döküntü olacak mı olmayacak mı
Yahmir Asd12345 doktora gitseniz direkt? Belki 6. Hastalığa yakalanmıştır 🤷♀️en güvenli yol doktor (şimdi gördüm yorumları gittiğinizi yazmışsınız 😃)