Esraea Sudocrem kullanıyorum bepanthol kullanıyorumama faydası hiç olmadı yanık gibi günlerdir gitmiyo 😒 eğzama mı acaba anlamadım 🤦🏻♀️
SevgiAtlas62 Esraea kesinlikle sudo krem al bence , ben ilk günden beri kullanıyorum 1kez bile pişik olmadı ve yorumlara göre pişiği hemen geçiriyor ayrıca çok bereketli
Mom459 Esraea hamazinc kullandım hep ve hala da kullanırım çok memnunum tavsiye ederim gerçekten çok iyi gelir pişiğe🤗
Mrcemn Esraea bende bayağı Krem denedim bize de en iyi gelen bepanthol oldu tavsiye ederim kırmızıysa sürüyorum 2 saate geçiyor
Hilal0555 Esraea mühendisinoğlu diye bir sayfa var instagramda bütün ütünlerin içeriğini araştırıyor en saf olanı secin ben musteladan cok memnunum
Kelebekkk34 Esraea ilk zamanlar pişik olmadan bepanthol kullanıyordum pişik oluyordu 4 günde geçiyordu sonra mustelaya geçtim yine pişik olmadan sürüyorum maşallah hakkını veriyor mis gibi hiç problem yaşamadm