Merhaba guzel anneler 3 ay 25 gunluk ikizlerim var.memede kalma suresi icin dr 7,5 dk yeterli dedi ama bizim bebekleri ben cekmezsem memeyi birakmak istemiyorlar.tabi anne ic gudusuylede acaba doymuyorlar mi diye vicdan yapiyorum.genelde de 10 dk emme suresini gecincede kusuyorlar.Sizler nasil yapiyorsunuz kac dk emziriyorsunuz..?🙄