Tuba gecmiş olsum canım bizde cok agladı mos mor oldu kusuyordu tıkanıyordu gece on ikide doktra gttik gaz sancısı dedi gaz damlamız bitti yazarmısınız dedim yazsam da fayda etmez dedi 2 ay böyle cekeceksiniz dedi gecede emzirme sabah altıya kadar uyusun dedi benim kız aslaa yemeden durmaz bazı doktrlar cok ilgisiz ya