İyi geceler saygıdeğer anneler, bebeğim 8 ay 20 günlük, her zaman da dikkat ederim giyimine de üşümesin diye, bu gece bi anda uyanıp ağlamaya başladı ilk kez susmadan ağlıyor normalde gazlı bebek değil ancak gaz çıkardı bikaç kez ve hapşurdu bikaç kere de 😢 bitki çayı yaptım reddediyor, ayak altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm zor uyudu şimdi, sizce ne yapmalıyım? Viks zararlı diye sürmedim 🤷♀️