Denisskaratas evet özellikle annelik çok farklı çocuk öhö dese aklımız çıkıyor ama doktor yok dediyse sorun yoktur. Benim kızımın anne karnindayken kalbinde ufak bir delik vardı ama normal doğduktan sonra kapanır denmişti sonra doğdu 4. Ayda kontrole gittik ufacık kalmış ama kapanmaya başlamış bide terliyor böyle ben nefes alamadım inan en az abartısız 10 doktor gezmişimdir hepsi normal bunla alakası yok bıngıldak gibi düşün zamanla kapanır dedi tekrar kontrole gerek bile yok dedi çok zor ikna oldum o yüzden seni çok iyi anlıyorum ama doktor yok dediyse güven ona ve biraz rahatlamaya çalış yıpratma kendini canım