Sevgiasyasungur ayağının en uzun parmağına göre almanız gerekiyor ve ayağını sıkmaması gerekiyor. Kesinlikle ortapedik olmalı ve sadece dışarda giymeliymiş.. küçük bebeklerde ayakkabı çok fazla önerilmiyor sadece gerektiğinde giydirin diyorlar.. tabi ne kadar giyeceği büyüme hızına bağlı