Esross iltihap olunca öyle oraya vuruyor olabılır.benım hiç çürüğüm vs yoktu,dolgumun altında oluşmuş hiç farketmedim taki agrıyana kadar.ki ben de sürekli bakımımı yaparım asla aksatmam. ama olmuş ve nasıl bir agrı beynıme beynime vurdu resmen.kanal tedavısı oldum sonra ama o agrıyı anlatamam.kız kardeşimde 20 lik dişi agrı yapıyordu hatta kulagına vurdu onunki de ve aldırmak zorunda kaldı