Hayatımın en güzel tecrübesiydi en güzel dakikaları idi öncelikle . Sabah erkenden kalktım evimi bir elden geçirdim kişisel temizliğimi yaptım bir eve geldim bir güzel abdestimi aldım . Hasta ziyaretine gittik bel ağrım başladı misafirlikte iken ama kimse telaş etmesin diye kimseye demiyorum. Eve geldik eşime hadi uyu hadi uyu diyorum çünkü sancılarım başlamıştı derken laboya girdim nişan gelmişti eşime yine bir şey demedim . Adamı uyuttum sabah süpürüp sildiğim evi gırgırlıyorum sancı geliyor geçiyor bulaşık makinesini dizdim az çamaşırım var onları katlıyorum ama sancı gittikçe artıyor . Eşim hala sancı çektiğime inanmıyor 😂😂😂 . Derken sabah 6 oldu aşırı kanama gelince hadi gidelim dedim kaynımı aradık o soğukta atletle çıkıp gelmiş biz sakin sanki sahilde gezmeye gidecez neyse kaynanamı almaya gittik garibim deli gibi evin önünde ordan oraya koşuyor araba hangi taraftan gelir görmem diye ben araba da müzik açma derdindeyim ☺️🥰 neyse hastaneye gittik ebeler beni sakinleştirmeye çalışıyor. Doğum başlamış korkma ilk doğumun falan kaç cm açılmam diye sordum ebe 2 cm deyince ben eve gidecem diye tutturdum ebe kaynanama gitti gelinin imza attı evine gidip kahvaltı yapıp gelecekmiş diye kaynanam ben karışamam ona gidecem dediyse gider o dedi eşim ebeye siz iyi baksaydınız bunun doğumu başlamamıştır diyo . Derken eve geldim annemi de aldık yoldan evime gittim kahvemi içtim yatağımı serdik çantama son kez baktım derken saat sabah dokuz hastanede sabah bir hasta geldi doğumdan kaçtı diye ebeler birbiri ile konuşuyorken ben geldim doğuracaktım da diye 😂😂😂 ebe diyor bak gitmeyeceksen açacam damar yolunu yok yok gitmem dedim neyse saat on bir gibi benim açılma 8 cm ama sıkıntı var kızım hazneye inmiyor saat 11.30 10 cm açılma hazneye yerleşmiyor benim tansiyon çok düştü nefes alamıyorum kızımın kalp atışları yavaşladı eşim zaten ağlıyor kötü oldu o can havli ile kimseyi almayın dedim içeri doktor geldi son yarım saat yoksa ameliyat olacak yani sezeryan dedi ben korktum bebeğe bir şey oldu diye neyse doğum haneye girdim doktorun çabası ile zorla aşağı indi ilk ıkınmada kızım çok şükür dünyaya geldi . Ama 25 yalındayım annem hep yanımda oldu her şeyimde sancı çekerken annemin kıymetini anladım . Şimdi kızım 4 aylık kocaman oldu . Hamile kaldığım saniyeden itibaren doğumdan korkmadım hep Allah yol verdi çıkacak dedim bin şükür soğuk kanlı bir şekilde kolay bir şekilde kızımı doğurdum . Doktorum Ahmet ışıktan sağolsun bana her anlamda çok desteği oldu . Doğumdan korkmayın velhasıl kelam ❤️❤️