Derya_atar
Bu benim oğlum. 😳 Beş aylığız biz de. Ense tarafına doğru elini o kadar atıyor o kadar kaşıyor ki tırnak izi var artık kesmemize rağmen. Banyo yaptırdıktan sonra bi süre rahatladı ama birkaç saat sonra yine başladı. Ne sürsem de rahatlasa napsam bilemedim ben de. Diş de acaba kaşıntı mı yapıyo kafada 🙄