Merhaba 2.5 yaşında kızım başak burcu çok kurnaz asla hiçbirşeyi unutmaz asla biz unutuyoruz o unutmuyor günler öncesinden söylenen şeyleri bile çok hareketli dağınık eşyalara süreklı zarar verme çabasında sürekli vukaatlarıyla ugraşiyoruz kendisine zarar vermesinden korkuyoruz bilmeden. Dediğim dediiiikkk çaldığım düdükkk o ne diyorsa evde o oluyor genelde cunku babamiz biraz sinirli yapisi kızmaması için herseyi yapmak zorunda kaliyorum tabi süreklide değil bu yüzden bu hale geldiğini düşünüyorum paylaşimci değil parka vs goturmek dahi istemiyorum her goturdugumzde ağlaya aglaya geri donuyoruz mecbur yoksa başka cocuklarinda oynamasini istemiyo oyuncaklarla yada sebepsiz yere agliyo awm vs asla gidemiyoruz artik cnku koca awmde 100 tane cocuk icinden sadece o agliyo herseye kiyamiyorum tekrar goturuyorum bi nefes alsin oynasin diye sonuc hep hüsran asla hiçbirşeyden memnun değil süprizler yaparız beğenmez çığlık çıglıga döner gider arkasini beğenmedigi icin artik hevesimiz kursağimizda kaliyo ne süpriz ne oyuncak hic bisi yapasimiz kalmadi nasil durulabilir sizcede götürmelimiyim götürsem ne yapiyolar bi bilgim yok tecrubesi olan yazabilir mi?
Ben artık kaldıramiyorum yani baba var ama yok çünkü oyundan kafası kalkmiyo 24 saat benim ilgimde cocuk