28irm_ Benim bebeğim sabah kahvaltısı yiyor geç kalktığı için 12 1 gibi anca yiyor akşam üstü de çorba içiyor sebze akşam da yoğurt yiyor gece mama veriyorum anne sütü içmedi o yüzden ek gıdaya da erken başlattı doktorumuz az mı yiyor acaba diyorum 5 saat fln açıkmıyor geceleri bir tek mamasını içiyor 2 veya 3 kere
Ayazege06 28irm_ Benim bebeğim 6 ay 8 günlük oldu ana ogun her zaman anne sutu gun icersinde ek gidadan yarim saat once anne sutu ile besleniyor sonra ara öğünde meyve puresi veriyorum sadece bir kez 3 gün kuralıyla sabah kahvaltisi yaptik yumurta sarısını hakiki pekmezle bir iki damla su damlatarak ezip verdim herhangi bir alerjik reaksyon gostermedi çok şükür.aksam üstü bal kabagi çorbası verdim 3 gün kuraliyla .Ev yoğurdunu verdim yine aynı şekilde ama sade sevmedi o yuzden meyveli vermeyi denicem
goncamik-88 28irm_ güne öğlen başlaması biraz geç sanki, bizde bugün 6 aylık olduk, sabah 9 da anne sütü 10:00 kahvaltı, 11 de meyve püresi, 13:00 da çorba ikindi yoğurt, 18:30 da çorba, yatarken irmik li muhallebi, ve bol bol emzirme,
Elfydr 28irm_ biz 6 ay 24 gunluguz . Agirlik anne sütü. Sabah kalktigi saat ile 11 e kadar emer. Sonra bir öğün meyve saatimiz var. Oglende 2 gibi corba yada sebze püresi var. Bir öğünde yogurt. Bazen yogurt yemiyor o zamanda bebek irmigi ile meyve karıştırarak gece muhallebisi yapıyorum. Biz kahvaltıya 7. Ayda başlayacağız. Ama sabahları ben kahvalti yaparken yumurta sarisindan veriyorum. En azından 3 gun kuralını gecmis olalım diye.
28irm_ Civciv3535 hayır 12 gibi anca uyanıyor ondan önce mamasını içiyor uyandığındada ek gıda yumurta lor peynir pekmez kahvaltısını veriyorum
28irm_ Ayazege06 benim ki anne sütü içmediği için mama içiyor o yüzden 5 aylıkken ek gıdaya başladık biz