Ayni sebebden yattik bizde bende 37+2 de dogum yaptim normal dogumdu. Kucagima bile alamamistim 8. Gün cikti 8 . gun bende onunla kaldim diger günler göremedim bile solunum sikintisindan kaldi sarilik oldu,enfeksiyon varmis o cikti cok sukur iyi simdi 1 haftaya cikar insallah rabbim sifa versin