Merhaba arkadaşlar ben bim de çalışıyorum acaba aranızda bilen var mı ben 6 7 aydır izindeyim doğum yaptım bebeğim küçük diye izin verdiler işe bu ay başı baslicam bebeğim emmeden duramıyor onun için özel izin varmış bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi 🙏🤗