Benim kızı uyutamıyorum ağlama krizine giriyor kabus oldu çok yoruyor bu durum beni sabretmem gerek diyorum ama sinirler yıprandı malesef sakin kalmakta zorlanıyorum bu halim onu da geriyor biliyorum üzülüyorum kendimi suçluyorum iyi bir anne değil miyim diye ev zaten almış başını gidiyor yapamıyorum saldım bende napayım yapanlara hayret ediyorum çalışıyorum birde herşey fazla geldi bu ara 😔