MeLekSeLiM Oğlum bir yaşına giricek ayın sonunda gece sürekli ağlayarak uyanıyor kıvranıyor çişini yaparken ıkınarak zorlayarak yapıyor çiş sesini yanında ben duyuyorum bezden😞Böyle olan oldumu fikirleriniz nedir ?
Selcanecrinn MeLekSeLiM çiş derken kakasıni mi eğer çiş ve siz sesini duyuyorsanız doktora gidin bence
Gundogduu MeLekSeLiM benimde oğlum bi ara karnını içine çekerek ıkınıp çiş yapıyordu ama snra bıraktı daha gormedim öyle yaptığını
AnnesininUmutu MeLekSeLiM Sünnet oldu mu? Muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu yada kum-taş olabilir. Mutlaka muayene olmalı. Geçmiş olsun.
Prenses_annesi22 MeLekSeLiM yok cnm bızımde ates yoktu belırtı yoktu bn vajınasında akıntı farkettm bezınde ıdrar yaptktan sonra huysuzdu bıde aglıyodu sureklı acıle gttık enfeksıyon dedıler cocuk doktoru anrıbıyotık basladı 9 gun gectı sukur
MeLekSeLiM AnnesininUmutu evet sünnet bencede mantıklı abisi var oda olmadı onun için ikisi olsın die bekletiyoruz 🙁
Mustiiiii MeLekSeLiM aynı olayı bizde yaşadık 5 doktora götürdüm bulamadılar. Sonunda ben anladım üroloji uzmanına götürdüm. İdrar yolları kapalıydı doğuştan sizde bir baktırın derim
MeLekSeLiM Mustiiiii hadi yaaa geçmiş olsın nasıl tedavi oldunuz?bende çocuk dr çocuk cerrahisi karar veremedim hangisine götürceğime.
MotherQueen MeLekSeLiM aynı sorunu yaşadık. Pipi ucu darmış sünnetle birlikte genişletildi rahatladı. Kesinlikle çocuk doktoru veya çocuk cerrahi görsün 😘 geçmiş olsun
MeLekSeLiM MotherQueen geçmiş olsun sizede sağolun.öncelikle çocuk doktoruna götüreyim ozaman ona göre yönlendirir.
MotherQueen MeLekSeLiM aynen canım hangisine bulursan ona götür. Niye bunun içşn getirdin demez yani ☺️ Sünnettende hiö korkma ne kadar minik o kadar rahat oluyor. Düşün benimki 40 günlüktü inan hiiiç ama hiç ağlamadı. İlk çişte bile