Yesidil Arkadaşalr benim kızım 11.5 aylık odlu emekleme sıralama vs var ama kesinlikle yürümek için hiç isteği yok day day durdurmaya çalışıyorum durmuyor elinden tutup yürütmek istiyorum direk oturuyor babasından bana benden babasıan gitsin gelsin diye yürütmeye çalışıyoruz o sürekli oturmanın peşinde böyle olup da ne kadar zaman sonra yürüdü bebeğiniz acaba
iki_prens_annesi_ Yesidil 11 bucuk aylik emekleme yok tutunup kalkma yok bi kac gundur cani isterse biseye uzanmak için sıralıyor surekli ellerinden tutup yurutmemizi istiyor tay tay duramiyor korkuyor farketmeden birakirsam 2 3 saniye duruyo farkedince hemen bana atiyo kendini
Yesillimon Yesidil Şuan sana süre,gün,ay veremem hiç belli olmuyor bu yürüme mevzusu mesela benim oğlumun emeklemesi sıralaması 11 buçuk ayliken başlamıştı 14 aylıkken yürümüştü çok zorlamayın kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürür ☺
elifsrbs Yesidil kızım emeklesin çok istedim benimki de yaşına yakın emekledi ve emeklemesinin hemen ardından yürüdü bu süreç çok hızlı gelişti ama yürümesi için onu hiç zorlamadık 😉
Nevinugur Yesidil aynı bebim bebeğimde öyleydi canım bastırmaya çalışıyordum hop hemen oturuyordu yürüsün diye oyuncak tutuyorum önü e emekleyerek geliyordu tam 13aylık olunca bigün bi baktım ellerini bıraktı bi iki adım attı sonra cesaretlendi şiödi koşmaya başlıcak valla 🤩
FrenchPress iki_prens_annesi_ emekleme ve tutunup kalkma olmamasını doktora sordunuz mu yani o aylarda olması lazım
Yesidil iki_prens_annesi_ bizimki de önceden hep tutun beni yürütün diyordu resmen şimdi de biz yürütmek istiyoruz o istemiyor. Sizinki de başlamış heralde sıralamaya emeklemeden de yürüyebilir diyorlar umarım öyle olur sizimde
Esilamm01 iki_prens_annesi_ canım sürekli boş vaktiniz tutun yürütün elinden zamanla alışacaktır korkuyordur kızımda ilk zamanlar korkardı hep destek beklerdi sonra Bi anda tutunup kalkmaya başladı benimkide 11 ay 6 günlük ice alıştı kendi koltuklardan tutunup fır dönüyor karşı koltuktan berideki koltuga kendi gidip geliyor ama heyecan çok yapıyor bizimki mesafe az koltuklar karşılıklı ama biz hep eşimle yerde karşılıklı oturup kızımızı Bi babasına Bi bana yolladık öyle öyle alışdı bugünde koltuktan karşı koltuga gelirken düşdü kafası çarptı çok korktuk birkaç kez böyle atlattık ama korktugumuzu belli etmedik aferim kızım ne güzel yürüdün falan diye morel verdik aglasada çünkü Bi kere korkarsa Bi daha hep korkuyor çünkü siz sürekli karşılıklı yürütmeye çalışın bide tek elinden tutup yürütün ki diger elinden kendi destek alıp dik durmayı ögrensin benim kızda tam yürümüyor ama koltuklarda yada bişeler tutunup fır dönüyor evin içinde
Yesidil Yesillimon yok zorlamka değil de deniyorum bir kaç gündür acaba neden istemiyor normal mi kendi her yerden tutunup kalkıyor duvardan petekten sepeti merdiven gibi yapıp koltuğa çıkıyor koltuktan iniyor ama iş yürümeye gelince hiç istek yok sıfır :)
iki_prens_annesi_ FrenchPress hayır bi kac aydir doktora gidemedik emeklemesi zaten bi gelisim basamagi sayilmiyor ama tutunup kalkmamasini sorucam guvenemedigini dusunuyorum bana aarilip almami bekliyor besiginde yarim kalkiyor ama koltuklara asla guvenmiyor
FrenchPress iki_prens_annesi_ anladım evet geç emekleyen çocuk çok var dediğiniz gibi belki de bi anda yürümeye başlar bu bebelere belli olmuyor 🙈
iki_prens_annesi_ Yesidil umarım oyle olur emeklemeden yürümüşüm ben babası emeklemis ben 15 aylikken yürümüşüm sanirim bana cekmis sadece tutunup kalkmamasina şaşırıyorum guvenemiyor sanırım
Yesidil iki_prens_annesi_ evet olabilir sanırım bizimki de güvenemediğimdem ellerini bırakamıyor ama aynı durumları yaşayan var mı ne kadar zaman sonra yürüdüler merak ettim
iki_prens_annesi_ FrenchPress ya yurutmemizi istemesi ve siralamasi bi sorun olmadigini gosteriyor bana doktor degilim tabiki ama tahmin ediyorum sadece guvenemiuor fazla ustune titredik sanirim yapsin korkuyor tutunup kalkmaya bide tam denge kuramiyor
Yesillimon Yesidil 😁benim oğlum da öyleydi moralim bozuluyordu neden yürümeye hiç istekli degil diye 🤭
Busra-06 Biz de sabırsızlıkla bekliyoruz yürümesini 13 ay 8 günlük ama halaa yürüme yok herşeyi yapıyoruz ama zamanı var diye düşünüyoruz ✋ 😊
Yesidil elifsrbs yaa bizimki de 9 aylığından beri emekliyor alıştı tabi emekleyerek her yere gitmeye o yüzden yürümek istemiyor sanırım sizinki ne güzel hemen yürümüş:)
iki_prens_annesi_ Yesidil bi an once saglikla yurur insallah minik ayaklari hep hayırlara guzelliklere adım atsin 🙏
FrenchPress iki_prens_annesi_ bir çocuğun en iyi doktoru annesidir siz bütün gün onunlasınız sonuçta dediğiniz gibi üzerine çok gidildiğinde korkabiliyorlar beklentiyi hissetmiştir
Yesidil Esilamm01 aynı canım senin dedeiklerni yapmaya başladım bende bir kaç gündür bakalım etkili olacak mı bide yürüme arkadaşı verdi eltim de ona da tutunup gitmeye çalışıyor ama çok hızlı dönüyor tekerleri ona da güvenemiyorum. Tek elinden tuttuğum zaman ayağını tam basıyor diğer türlü parmak uçlarına basıyor bide
iki_prens_annesi_ Esilamm01 çok ama çok teşekkür ederim onerilerinizi uygulicam babasindan bana benden banasina yuruturken ellerinden tutarak mi yuruteyim birakirsam yurumez çünkü
elifsrbs Yesidil evet ama emeklesin çok isterdim ☺️sizinki de inş vaktinde yürür ama şunu unutmayın ne kadar geç yürürse o kadar emin adımlar atar ve düşmez 😉 şahsen ben 7 aylıkken yürümüşüm düz yolda düşermişim 🤭😝
Yesidil Nevinugur yaa bizimde demek ki daha zamanımız bar canım gönül istiyor ki yaşında yürüsün en azından ama olmazsa da yapacak bişy yok tabiki
Esraaaates Yesidil bebeğinizi hiç zorlamayın siz yürümesi için ısrar edince sitres yapınca daha çok inat yapıyorlar kendi haline bırakın benımkıde oyleydı dogum gununde yürümeye başladı.. istese yürürdü ama zamanını beklemiş demekki.. illa bşrseyker yapmak istşyorsanız sandalyenın koltuk kısmına dogru tutunsun sızde sandalyeyı yavas yavas kendınıze çekin yürümesini biraz daha desteklemiş olursunuz
Yesidil Esraaaates aa mantıklı evet deneyeceğim bunu çamaşır sepetini falan kendisi sürüklüyor da ama tabi boyu kısa olduğu için onların tam yürüme gibi olmuyor ama sandalye iy fikirniş deneyelim olmazsa da olmaz zaten:)