Mucizeemmmmm Canım herkes sarılık yazmış ama benim oğlumda 40 gün boyunca hep uyudu,sarılığı yoktu hiç olmadıda. Sadece emmeye ağlıyordu oda gözleri kapalı. Sonrasında dünyaya alışıyor sanırım,20 günlük daha kendini anne karnında zannediyor. Ama sen için rahat etmeyecekse baktır sarılığına.